ABONAMENT GRATUIT!

marți, 26 iulie 2011

Stefan Iordache (1941-2008)

Ştefan Iordache (n. 3 februarie 1941, Calafat, România - d. 14 septembrie 2008, Viena, Austria) a fost unul dintre cei mai mari actori români de teatru, film şi televiziune. A slujit teatrul românesc vreme de 49 de ani, interpretând memorabil pe scenă mari roluri ca Titus Andronicus, Hamlet, Richard al III-lea sau Barrymore. A avut de asemenea o îndelungată colaborare cu Teatrul Naţional Radiofonic şi Teatrul Naţional de Televiziune, şi a jucat în numeroase filme pentru marele ecran.

Un comentariu:

  1. Sunt atât de mândru și fericit că sunt aici pentru a împărtăși această remarcabilă, minunată și extraordinară mărturie, pur și simplu nu-mi vine să cred acum că fostul meu soț este aici cu mine, cerșind toate faptele lui rele, spunându-mi cum s-a simțit gol. tot timpul când a fost plecat m-a părăsit și m-a rănit atât de mult după un divorț care s-a întâmplat acum 5 luni. Și toată această minune s-a întâmplat imediat după ce i-am cerut ajutor doctorului Egwali, sunt cea mai fericită femeie din lume astăzi, aș spune că o voi avea din nou lângă mine. Este un miracol pentru mine și familia mea și o veșnică plăcere și veselie. Sunt atât de fericit acum și nu știu cât să-mi exprim recunoștința și aprecierea față de Dr. Egwali. Îl recomand cu tărie dacă aveți nevoie de ajutor imediat, deoarece este garantat.
    Trimiteți-l astăzi prin e-mail /dregwalispellhome@gmail.com sau prin
    WhatsApp: +2348122948392

    RăspundețiȘtergere