ABONAMENT GRATUIT!

marți, 26 iulie 2011

Gheorghe Dinica (1933 - 2009 )

Gheorghe Dinică (n. 25 decembrie 1933, 1 ianuarie 1934 - in acte oficiale[1], Bucureşti - d. 10 noiembrie 2009, Bucureşti) a fost unul dintre cei mai importanţi actori români.Adesea, critica l-a asemuit cu Robert De Niro, comparaţie de care Gheorghe Dinică nu se declara deloc încântat: „Ce legătură are Robert De Niro cu mine? Eu am studiat şi jucat în România”, a menţionat actorul. Totuşi, în anul 2006 a jucat într-un film regizat de marele regizor american Francis Ford Copolla, o ecranizare a nuvelei lui Mircea Eliade, Tinereţe fără tinereţe. A colaborat atît în film cît şi pe scenă cu cîţiva mari regizori români, printre numele cele mai importante se numără Sergiu Nicolaescu, Mircea Danieliuc, Lucian Pintilie, Andrei Şerban, Nae Caranfil

Un comentariu:

  1. Sunt atât de mândru și fericit că sunt aici pentru a împărtăși această remarcabilă, minunată și extraordinară mărturie, pur și simplu nu-mi vine să cred acum că fostul meu soț este aici cu mine, cerșind toate faptele lui rele, spunându-mi cum s-a simțit gol. tot timpul când a fost plecat m-a părăsit și m-a rănit atât de mult după un divorț care s-a întâmplat acum 5 luni. Și toată această minune s-a întâmplat imediat după ce i-am cerut ajutor doctorului Egwali, sunt cea mai fericită femeie din lume astăzi, aș spune că o voi avea din nou lângă mine. Este un miracol pentru mine și familia mea și o veșnică plăcere și veselie. Sunt atât de fericit acum și nu știu cât să-mi exprim recunoștința și aprecierea față de Dr. Egwali. Îl recomand cu tărie dacă aveți nevoie de ajutor imediat, deoarece este garantat.
    Trimiteți-l astăzi prin e-mail /dregwalispellhome@gmail.com sau prin
    WhatsApp: +2348122948392

    RăspundețiȘtergere